password

Tuesday, July 31, 2012

Sovereign Hill






Today we went to Sovereign Hill to see how life was during the Gold Rush years.  We saw gold being poured, visited a mine, panned for gold, tried on old clothing from the period,learned to write with ink nibbs and even went bowling.  It was a little cold but everyone had a great day.


今日は、バスに乗って Sovereign Hillへ行き、ゴールドラッシュ時代の生活を体験してきました。
施設では、ゴールドバー作りの実演を見学したり、すべてが木製で出来ている昔のボーリングを体験しました。また、時代の学習講座では、5名が昔の時代の衣装を試着させてもらいみんな喜んでいました。さらにペンにインクをつけての古代文字体験など今日は盛りだくさんの一日でした。現地はとても寒かったですが、生徒たちはみんな元気に過ごしていました。



No comments: