password

Saturday, August 9, 2014

We're leaving Melbourne




誰もホームシックにかかることなく、本当に
楽しく過ごせた日々でした。空港では
あちらこちらで、涙涙涙のお別れでした。
すべては、ホストファミリーが多くの事を準備してくれ
隅々まで配慮してくれ、自分の子供のように生徒たちを
受け入れていただけたからだと思います。何よりも、
ラザホールの先生、生徒みんながいつも暖かい笑顔を見せて、
'Hi' と言ってくれるのが最大の心の支えでした。
この海外研修に関わっていただいたすべての方々に感謝
いたします。ありがとうございました。

No one got homesick nor any health problems. Definitely, they
all enjoyed this program very much. They had tears, tears and
tears saying goodbye in the airport. This is because
host parents and teachers had prepared a lot of things for
us and considered every aspect in our school lives here.
Most of all, they gave us a warm smile all the time and said
'Hi' to us. In fact, it certainly encouraged us to have gone through 
communication difficulties. We feel grateful to all the people who 
were involved in this program. 

No comments: